Reklamácia

Príprava reklamácie:

– Bezpečne zabaľte kompletný výrobok a pripravte ho na odoslanie.
– Priložte sprievodný list s popisom závady. Môžete na to použiť reklamačný formulár, ktorý nájdete nižšie.
– Priložte kópiu dokladu o kúpe, vašu spätnú adresu a kontaktný telefón.
– Takto pripravený balíček doručte na adresu našej spoločnosti.

Ako prebieha reklamácia:

1. Príjem reklamácie, priradenie identifikačného čísla.
2. Kontrola technikom, posúdenie reklamácie.
3. Písomné vyjadrenie o výsledku posúdenia reklamácie a o jej riešení.
4. Odoslanie vyriešenej reklamácie prepravnou službou.

Reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšom možnom čase, najneskôr do 30 dní.

Adresa na doručenie reklamácie:

Thermo-control SK s.r.o.
Podunajská 31
821 06 Bratislava

Mobilný telefón: +421 902 560 228
E-mail: technik@thermo-control.sk

Prevádzková doba:
Po-Pi: 8:00-16:00